Journal

ziua 164

Tot pe blog de când a adormit Ileana. Încerc să organizez, să aranjez, să adaug. Se pare că Universul citește ce scriu pentru că azi mi-a oferit 40 de minute de conversație telefonică neîntreruptă, timp în care am putut să-mi aud gândurile și să selectez ceva din toate lucrurile care mi se buluceau în minte. Citeam în carte câteva detalii despre ceea ce se numește retragere de meditație. Aceste retrageri durează câteva zile, în tot acest timp, participanții au foarte puține schimburi de replici cu maeștrii care îi însoțesc așa că își petrec cea mai mare parte din timp stând nemișcați în poziții de meditație sau meditând în timp ce fac activități fizice (construiesc sau grădinăresc). Jon Kabat-Zinn povestea că în timpul acestor retrageri poți observa că mintea nu se oprește niciodată. Cea mai mare parte a timpului o petrece reciclând evenimente din trecut sau făcând proiecții în viitor. În prezent, nu poate sta locului mai mult de câteva secunde. Pentru prezent are nevoie de antrenament. 🏋🏻‍♀️ Mai de mult am zis că îmi doresc o săptămănă singură cu oile prin Bugeci ca să văd cine sunt eu fără vorbe. Cred că e cam același lucru. Mi-am notat într-un caiet cu idei de lucruri pe care vreau să le fac când se fac copiii mai mari.

Iubiri
Fructe de mare
„Hai, să te dau calul.” Leșin după ei.

Lasă un comentariu